Pöttöm sztorik - A csodaszandál története :)

Pályafutásom elején, amikor elkezdtem gyerekcipőket árulni...én naívan azt hittem, hogy elég ha az anyukákat meggyőzöm róla, hogy miért és milyen egészséges cipő, szandál kell a gyerkőcre...
Aztán mostanra beláttam, hogy egyszerűen vannak olyan gyerekek, akik ha "fene fenét is eszik", rongyosra beszélhetem a számat, vagy anyuka már a falat kaparhatja, egyszerűen a gyerek NEM ÉS NEM veszi fel azt a cipőt, szandált, amit anyuka kinézett neki. 

És amikor végre leesett nálam is a tantusz, hogy hogy kell trükkösen megkörnyékezni a gyerekeket, hogy hajlandóak legyenek felvenni az anyukák által áhitott, és általam ajánlott egészséges cipőt...onnantól csakis hálás köszönetekkel találkozok :)

Minap történt, hogy egy anyuka és a kisfia bejöttek többedik alkalommal már, ovis benti szandálra volt szükségünk. Illetve ovis cipőért jöttek, mert hogy a gyerkőc eddig csakis a kis "semmitnemtartó" vászoncipőben volt hajlandó oviban/bölcsiben lenni. Hiába ajánlottam én a jó minőségű, bokatartós szandált, hiába tudta az anyuka, hogy az jobb lenne a gyerekének...a gyerek hallani sem akart eddig róla. 
Most, hogy épp a sors furcsa fintora által nem volt a kedvenc vászoncipőből a méretében, bepróbálkoztam egy bokatartós szandival Daninál. 

- Gyere Dani, próbáljuk fel ezt a szandit! Képzeld! ettől a szanditól olyan egyenesen fognak nőni a lábaid, hogy ezután szuper erősen tudsz majd focizni, mint Messi (saját fiamnál ez mindig bejön, ha Messivel példálozok :) 

Anyuka közben forgatta a szemeit, és lesajnálóan nézett, mert tudta, hogy gyereke nem hajlandó ilyen szandit felvenni. 

Richter (siesta) szandálok a webshopban
Daninak felcsillant a szeme, odajött hozzám, leült a kis próbaszékre és felvette a szuper szandit, amitől olyan egyenesen nő a bokacsontja mint Messinek :) Anyuka közben csodálkozva nézett. 
A méret pont jó volt, Dani sétált benne néhány lépést, és vidáman azt mondta: EZ JÓ LESZ! 

Anyuka többször is visszakérdezett, hogy biztos jó lesz? fel fogod venni az oviban??

Dani mondta: IGEN!!! 

- Dejó! Akkor máris hazavisszük ezt a szandit. 

Anyuka odahajolt hozzám és a fülembe súgta: KÖSZÖNÖM!!!!

Akkor és ott tudtam, éreztem, hogy mennyire hálás nekem az anyuka, hogy végre sikerült a gyerekének egy olyan egészséges szandált venni gyermekének, amiben tudja, hogy a legjobbat teszi gyermeke lábáért...és tudta, hogy ezután tényleg fel fogja venni a gyerkőc ezt a szandit az oviban! 

Nekem ennyi elég is volt, nincs is ennél jobb érzés 

A képen egy másik kisfiú, Félix, akinek az anyukája szintén sokszor megköszöni, hogy sikerül a kisfiának a legjobb lábbelit kiválasztani :)


Ha te is azt tapasztaltad, hogy nálatok is nehéz dolog a cipővásárlás, ha úgy érzed, hogy gyermekednek többre van szüksége, mint egy futószalag-módon megvásárolt cipőre, szandálra...illetve, ha te is fontosnak tartod, hogy a gyerekcipő-élmény és ne nyűg legyen az egész család számára, akkor gyertek el hozzánk, vagy rendeljetek online webáruházunkból!
Gyerekcipő-webáruház

Címünk: 1164 Budapest, Felsőmalom u. 3/c
webáruház: www.pottomshop.hu


Várunk mindenkit nagy-nagy szeretettel :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése