Év anyavállalata 2016. verseny - én is indultam :)

Sziasztok!

Én is indultam az Év anyavállalata 2016. versenyen,


vállalkozás

Ez az a verseny, amelyet Gazdagmami , azaz Vida Ági indít már jó pár éve folyamatosan. 
Amióta megálmodtam és létrehoztuk a Pöttöm Shop Gyerekcipő-üzletet és webáruházat, azóta Vida Ági az egyik példaképem és mentorom, 
figyelem minden lépését, lesem minden tanácsát, és higgyétek el, nagyon sokat segített nekem, hogy fejleszteni tudjam magam és a vállalkozásunkat. 
Nagy lehetőség lenne számomra, hogy ha ezen a versenyen jó eredményt érnék el, hiszen akkor több anyukához jutna el az egészséges gyerekcipők 
híre, lehetősége. Több anyuka tudná, hogy miért és hogyan is lehet a legjobbat tenni gyermekünk fejlődéséért, és nem mellékesen a webshop híre is eljuthana még több anyukához, és ez által közelebb hoznánk hozzájuk az egészséges gyerekcipők vásárlási lehetőségét!!! 
Ha vásároltál már a Pöttöm Shop-ban, vagy ha rendeltél már webáruházunkból gyerekcipőt, akkor tudod, hogy szívemet-lelkemet beletettem eddig is és 
ezután is, hogy a legjobb szolgáltatást és terméket nyújtsam nektek! 

Kérlek szavazz rám az ÉV ANYAVÁLLALATA 2016. szavazási felületén !!! 

Subicz Erika, azaz a PÖTTÖM SHOP nevet keresd, 83. vagyok a sorban -  a bemutatkozásom alatt pedig van egy TETSZIK gomb, arra kell kattintani! 


KÖSZÖNÖM :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése