Nem vagyok időjós, de fontos, hogy tudjam másnap milyen idő lesz

Mióta gyerekeim vannak, azóta a legfontosabb műsor a tévében számomra: az IDŐJÁRÁS-JELENTÉS :)

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem biztonságos érzést ad, ha tudom előre, hogy másnap milyen idő várható:
*** amikor még kicsik voltak a gyerekek, és a napom legfontosabb eseménye a babakocsival sétálás volt (végre embereket láttam), akkor azért volt fontos tudom, hogy milyen idő várható, hogy tudjam tervezni a napomat, és jól időzítsem a sétát
*******tudatos anya próbálja a legtöbb D-vitamint szolgáltatni a gyerekének természetes módon

*** most hogy már nagyobbak a gyerekeim, és nem vagyok velük egész nap (oviban vannak), fontos, hogy tudjam, hogy másnap milyen ruhát adjak rájuk.
fontos, hogy rétegesen legyenek felöltöztetve, hogy könnyedén, önállóan fel-le tudjanak venni 1-1 réteget magukról.

Például könnyen beleeshetünk abba a csapdába, hogy csalóka, hűvös a reggel hajlamosak vagyunk túlöltöztetni a gyereket, pedig egy óra múlva már lehet hogy vidáman süt a nap, százágra...
eredmény: túlöltözött gyerek beizzad az udvaron, nem lesz meg a komfortérzete!

Szeretem azt is tudni, hogy napközben várható-e eső, vagy esetleg egész nap fog-e esni az eső, mert akkor eleve gumicsizmában viszem őket oviba...
De azt is utálnám, hogy ha reggel esik az eső induláskor, és gumicsizmában indulunk el, napközben meg távoznak az esőfelhők, jön a fülledt, párás, napos idő, és befülledne a gyerek lába a gumicsizmába...
szóval fontos tudni azt is, hogy várható-e eső, és mennyi.

Nekem a legjobban bevált ruhadarab, ami bármelyik időre jó választás a pufimellény! 
Ha kell melegen tart, de mégsem sül bele a gyerek. Ha fúj a szél, akkor jól esik az a plusz egy réteg, viszont ha nagyon meleg van, és táskába kell pakolni, nem foglal nagy helyet :)

Cipők tekintetében is hasznos, ha előre tudod milyen idő lesz, hiszen most májusban már volt mindenféle időjárás, amikor több különböző cipőt adtam a gyerekekre:
- volt már 30 fok, szandálban mentek az oviba
- volt már egész napos eső, akkor gumicsizmában mentek,
- volt hűvös, szeles idő, akkor zárt cipőt adtam rájuk,
- és volt amikor én magam sem tudtam eldönteni, hogy milyen idő van, nos akkor jön a JOKER: A SZANDÁLCIPŐ :)))

Szóval mondhatni, hogy 6 éve minden nap nézem az időjárás-előrejelzéseket, és ezzel próbálom emelni a saját és a gyerekeim komfortját is, hiszen minden eshetőségre fel vagyunk készülve!

Ti hogy vagytok ezzel?
szoktatok nézni időjárás-előrejelzést?
mi a trükkötök az öltözéshez?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése