Az ünneplőcipő vásárlás nehézségei - sztori: amikor a cipőboltos vásárol máshol gyerekcipőt

Ma "akasztották a hóhért" :)
Elmentem ünneplő cipőt venni a ballagó ovis nagyfiamnak :)

Háááát, őszinte leszek veletek, mint vásárló-anya "megbuktam" :D 
mint CIPŐBOLTOS - látom, hogy mi mennyivel másképp csináljuk a kis boltunkat, és gondolatban már meg is is adtam magunknak az ötös osztályzatot :)

Nos, mint vásárló - ezeket a tipikus hibákat követtem el: 
- elmentem gyerek nélkül cipőt venni, ismeretlen márkát, amihez nincs viszonyítási alapom, és látatlanban megvettem egy 31-es cipőt - mert ezt a méretet hordja a többi cipőjéből

- természetesen a méret nem lett jó :( így ovi és munka után mégiscsak útrakeltem gyerekkel együtt, hogy kisebbre cseréljük azt a fránya cipellőt. 

- végül egy 28-as méretnél kötöttünk ki, Marcinak megfelelt, én meg már csak túl akartam lenni a vásárláson :)

Amit az eladó tett: 

- húzta a száját, amikor visszavittem a cipőt cserére mondván "ő megmondta"

- amikor próbálgattuk az egyre kisebb méreteket, teljesen magunkra voltunk hagyva, igazából amíg én nem mondtam neki, hogy hozzon kisebbet, addig nem is foglalkozott velünk

- végezetül pedig jobbnak láttam minél előbb távozni, mert úgy éreztem, mintha "zavarnék" ...így nem néztük meg a többi terméküket, pedig a kisfiam mutatta, hogy "nézd Anya, az milyen klassz" , de nem így lett, inkább elindultunk haza! 

Dejó, hogy 1 évben csak egyszer kell ünneplőcipőt vásárolni :)

Szóval egy szó mint száz: tanulópénz megvolt, Pöttöm Shop-os érzés nem! 
Ti vásároltatok már nálunk cipőt? akár az üzletben, akár a webáruházon keresztül? 
mi a tapasztalatotok? De csak őszintén...

Szép estét! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése